Pomoc
Każdy użytkownik płatnej wersji w razie napotkania jakiś problemów z programem może zadzwonić na numer 502 107 188 aby uzyskać informację jak dany problem rozwiązać. Można także wysłać informację z pytaniem na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na numer komunikatora podany na stronie.
Warto pamiętać że każdy z programów posiada roczny bezpłatny okres w jakim możemy za darmo ściągać uaktualnienia do programu. Być może dane uaktualnienie spowoduje zniknięcie problemu. Warto też w razie problemów z skorzystaniem z jakiś funkcji sięgnąć do podręcznika, który jest razem z programem ale tez i najnowsza i najbardziej aktualna wersja podręcznika znajduje się na stronie Podręcznik.
Zachęcamy też do wysyłania maili z uwagami na temat działania programu. W takim mailu należy zawsze podać wersję używanego programu a także datę wydania. Te informacje można znaleźć w menu Pomoc -> O programie w danej wersji programu. Ułatwi to zidentyfikowanie problemu.
Tu są zamieszczane odpowiedzi na najbardziej popularne pytania zadawane w mailach:
- Jak-skasowac-dokument w programie (np fakturę sprzedaży)
- Jak dodać nowe stanowisko w wersji sieciowej
- Jak zainstalować program MR_FAKTURY_PRO na OSX El Capitan
- Jak zainstalować program na iMac Maveric
- jak utworzyć wzór faktury dla konkretnej firmy
- Jak dodać drugą firmę do obsługi na danym komputerze
- jak dodac obsluge odwrotnego obciazenia
- Podzielna płatność (Split Paymentt)
- Jak uaktualnić program z wersji start lub darmowej do wersji pro
- Inny nabywca i płatnik