Baner

Pomoc

Każdy użytkownik płatnej wersji w razie napotkania jakiś problemów z programem może zadzwonić na numer 502 107 188, aby uzyskać informację jak dany problem rozwiązać. Można także wysłać informację z pytaniem na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na numer komunikatora podany na stronie.

Warto pamiętać, że każdy z programów posiada roczny bezpłatny okres w jakim możemy za darmo ściągać uaktualnienia do programu. Być może dane uaktualnienie spowoduje zniknięcie problemu. Warto też w razie problemów z skorzystaniem z jakiś funkcji sięgnąć do podręcznika, który jest razem z programem, ale też i najnowsza i najbardziej aktualna wersja podręcznika znajduje się na stronie Podręcznik.

Zachęcamy też do wysyłania maili z uwagami na temat działania programu. W takim mailu należy zawsze podać wersję używanego programu a także datę wydania. Te informacje można znaleźć w menu Pomoc -> O programie w danej wersji programu. Ułatwi to zidentyfikowanie problemu.

Tu są zamieszczane odpowiedzi na najbardziej popularne pytania zadawane w mailach:

  1. Jak skasować dokument w programie (np fakturę sprzedaży)
  2. Jak dodać nowe stanowisko w wersji sieciowej
  3. Jak zainstalować program MR_FAKTURY_PRO na OSX El Capitan
  4. Jak zainstalować mr_faktury_pro na iMac.
  5. Jak utworzyć wzór faktury dla konkretnej firmy
  6. Jak dodać drugą firmę do obsługi na danym komputerze
  7. Jak dodać obsługę odwrotnego obciążenia VAT
  8. Podzielna Płatność (Split Payment) od 1 listopada 2019
  9. Jak uaktualnić program z wersji start lub darmowej do wersji pro
  10. Inny nabywca i odbiorca na fakturze.