Procedura zamówienia programu jest bardzo prosta. Wystarczy wysłać maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z danymi firmy oraz wpłacić odpowiednią kwotę na konto

50 10205558 1111113415000048

MR_FLASH - Mirosław Rogula
ul. Sadowa 9b
42-677 Czekanów

Szczegółowa procedura zakupu znajduje się na stronie kup program

Przy zakupie programu użytkownik uzyskuje możliwość rocznego bezpłatnego uaktualniania programu. Cena uaktualnień wynosi 50% ceny programu.

Ceny obowiązują zawsze na najnowsze wersje programów

 

Cennik produktów
Program zawartość cena
netto
cena
brutto
 
mr_faktury_pro licencja mail 150 zł 185 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie do 3 lat

od chwili zakupu licencji lub uaktualnienia

licencja mail 75 zł 92,25 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie do 5 lat

od chwili zakupu licencji lub uaktualnienia

licencja mail 100 zł 123 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie powyżej 5 lat

od chwili zakupu licencji lub uaktualnienia

licencja mail 130 zł 159,90 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
mr_faktury_start licencja mail 50 zł 62 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
mr_faktury_PRO instrukcja
110 str
50 zł 62 zł
instrukcja
 
mr_usługi_cykliczne licencja mail 150 zł 185 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
mr_faktury_PRO sieć 3
licencja
instrukcja

450 zł 554 zł
wersja sieciowa 3-stanowiskowa
 
mr_faktury_PRO sieć 6
licencja


800 zł 984 zł
wersja sieciowa 6-stanowiskowa
 
mr_faktury_PRO sieć 10 licencja


 1000 zł    1230 zł 
wersja sieciowa 10-stanowiskowa
 
mr_księga licencja mail  100 zł 123 zł
wersja jednostanowiskowa
 

Uwaga - duże zniżki dla instytucji edukacyjnych oraz uczelni. Celem uzyskania informacji w takim przypadku należy wysłać maila lub zadzwonić na numer 502 107 188

Licencja email - jest to licencja wysyłana za pomocą emaila do kupującego w formacie PDF. W ten sam sposób jest wysyłana faktura. Zalecane jest wydrukowanie tych dokumentów celem posiadania dowodu zakupu w przypadku jakiejś kontroli. Do obsługi plików w formacie PDF można sobie zainstalować darmowy program ACROBAT READER, który można pobrać ze strony www.adobe.com W przypadku chęci otrzymania dokumentu w innym formacie (np JPG lub HTML) należy to zaznaczyć w mailu.

Zgodnie z aktualnymi przepisami odnośnie faktur VAT dopuszczalne jest przesyłanie faktur VAT za pomocą maila bez podpisu elektronicznego.

Osoby, które chcą otrzymać fakturę oraz CD powinny zamawiać licencję z CD. Należy do niej dodać 20 zł brutto do ceny programu. Jednak ta wersja jest identyczna jak te dostępne na stronie.

Koszt uaktualnienia wersji sieciowej jest 50% ceny nowej wersji do 3 lat od chwili zakupu nowej wersji lub uaktualnienia. Gdy jest to okres dłuższy należy poprosić o dokument proforma gdzie będzie odpowiednia cena uaktualnienia.